Profesija: Topošais zinātnieks

Zina visu un par visiem!

Arhīvs
Septembris, 2019
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
Lai apsteigtu konkurentus,“Google” iegādājas jaunu mūzikas pārvaldīšanas vietni
Publicēts 4. jūlijā, 2014.
Interneta tehnoloģiju kompānija “Google” ir iegādājusies mūzikas straumēšanas vietni “Songza”, lai iekļautu to savā mūzikas straumēšanas pakalpojumu sarakstā, un izmantotu iespēju apsteigt citas kompānijas šajā jomā.

Kompānija “Google”, kurai jau pieder video vietne “YouTube” vēlas pavērt plašākas iespējas mūzikas mīļotājiem, izveidojot pakalpojumu, kas būs video vietnes “YouTube”platfomā, bet funkcionēs līdzīgi kā “Spotify”. Tādēļ “Google” pašlaik ir izdarījuši noderīgu un stratēģisku soli, iegādājoties “Songza”.

Lai arī daudzās jomās  interneta kompānijas gigants “Google” ir parāks, tieši mūzikas jomā kompānija krietni atpaliek no saviem līdzgaitniekiem “Apple”vai “Spotify”.

Iegādātais uzņēmums gan nav tik populārs kā “Spotify” ar saviem 40 miljonu lietotājiem, taču “Google” ir nepieciešamas tieši “Songza” tehnoloģijas mūzikas pārvaldīšanā, nevis klientu bāze.

“Google” vēlas popularitātes ziņā panākt pārējās vadošās mūzikas straumēšanas kompānijas, īpaši pēc “Apple” soļa, kad uzņēmums iegādājs “Beats Music”, kas ir profesionāla mūzikas pārvaldīšanas vietne.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: